بیم و امید نسبت به اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری

آمار مطالب

کل مطالب : 474
کل نظرات : 9

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 46

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 267
باردید دیروز : 60
بازدید هفته : 442
بازدید ماه : 1539
بازدید سال : 4273
بازدید کلی : 14895

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 267
بازدید دیروز : 60
بازدید هفته : 442
بازدید ماه : 1539
بازدید کل : 14895
تعداد مطالب : 474
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : مهدی امیرجانی مروی
تاریخ : چهار شنبه 26 آبان 1396
نظرات

سید رضا مظلوم در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان نظام پرستاری با بیان این‌که تاکنون رسماً ۲ بار در سال‌های ۹۰ و ۹۱ تعرفه‌های خدمات پرستاری به شورایعالی بیمه رفته و بی‌نتیجه بوده است، اظهار کرد: اما تفاوت این‌بار با سایر دفعات پیگیری از مرجعی بالاتر و فراتر از وزارت بهداشت و درمان، وزارت رفاه و سازمان‌های بیمه و آن کمیسیون اجتماعی دولت است که می‌توان به سرانجام رسیدن این موضوع امیدوار بود.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته (در شهریور ۹۳) دکتر حیدری رئیس اداره بیمه سلامت اعلام کرده بود اجرای تعرفه خدمات پرستاری در دنیا سابقه ندارد و چنانچه نظام پرستاری مدارکی دال بر اجرای آن در دنیا دارد ارائه کرد که البته این موضوع مورد اعتراض نظام پرستاری و جامعه پرستاری قرار گرفت که اجرای قانون مصوب مجلس که به تائید شورای نگهبان رسیده نیازی به دلیل و برهان ندارد.

نائب رئیس شورایعالی نظام پرستاری کشور با اشاره به تشکیل جلسه کمیسیون اجتماعی دولت با نمایندگان نظام پرستاری، وزارت بهداشت، و رفاه مبنی بر اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری در یک‌ماه گذشته گفت: پرستاران در طول ۱۰ سال گذشته همواره نسبت به اجرای این قانون خوش‌بین بودند.

وی اظهار امیدواری کرد که شاهد اجرای این قانون هم‌زمان با روز پرستار باشیم در ادامه یادآور شد: اما تفاوت این‌بار با سایر دفعات رسیدگی از مرجعی بالاتر چون کمیسیون اجتماعی دولت است که جامعه پرستاری را امیدوارتر می‌کند.



تعداد بازدید از این مطلب: 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








http://khp.ir
کمیته پیگیری مطالبات پرستاری استان خراسان بدنبال تجمع 23 آذر پرستاران معترض در سراسر کشور از جمله در مشهد و به دنبال دعوت دفتر محترم رییس جمهور برای پیگیری خواسته های معترضین در آن روز تشکیل گردید . در کمیته خراسان نماینده هایی ازبیمارستان های مختلف شهر مشهد و نیزشهرستان های مختلف استان حضور دارند واین کمیته ها محل تصمیم گیر واعلام خواسته های پرستاران در سطح کشور می باشند .


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود